Tuesday, November 20, 2012

finally

assalamualaikum

hai :)

dah lama kan tak menaip . tak tahu kenapa . nak kata takda masa , tipu . nak kata terlupa , mengarut . malas . memang malas yang paling relevan . niat tu ada tapi usaha tu yang tak bersungguh .

aku baru lepas siapkan assignment makcik . kenapa aku yang buat assignment tu pon aku tak paham sebenarnya . tu yang tetibe semangat lebih nak menaip . feel tu datang . petang tadi pon dah selongkar buku lama ni . rindu . rindu nak membebel , nak marah , nak cerita dalam ni . tengok tulisan rainbow macam ni . rindu sangat . tapi tu la , masa berubah aku pon berubah . banyak yang berubah rasanya . walaupun jangka masa tu takda la lama mana , tapi entah la . people change kan . lumrah .

takda apa sangat pon nak cerita . dah tak pandai nak cerita pakai huruf , haha . ada banyak gambar kan sebelum ni , let the picture speak . sebenarnya ada banyak cerita , yang tak boleh nak bagitahu pakai gambar , tapi it's okay la , kita KIV dulu . tunggu dah ada cucu nanti aku cerita ke cucu-cucu aku je la . over kan .

dah la eh ? esok aku try lagi taip benda-benda tak berfaedah macam ni . sekarang kan tengah cuti sem , tu yang rasa macam free sangat walaupun Ahad dah kene balik JMC sebenarnya D:

goodnight and happy birthday to @nisalysa , good luck sis :)

No comments:

Post a Comment