Thursday, July 11, 2013

Alhamdulillah ya Allah . .

assalamualaikum . .

semalam aku bagitahu kan harini result UPU keluar , ha memang dah keluar pon . Alhamdulillah terima kasih ya Allah dapat research university , UKM course Biochemistry . even course ni pilihan ketiga tak silap aku . pilihan pertama biasa la , Pharmacist . tapi dari haritu lagi dah tau memang tak dapat , yela temuduga pon tak dapat nak cerita apa lagi kan . pilihan kedua Biomedic . aku dengar cerita bebudak yang dapat course ni nauzubillah dia punya result , aku redha je . pilihan ketiga ni la yang dapat . as long as ada kait mengait dengan Biology , insyaallah la aku minat . aku usaha . kita doa sama-sama okay . act aku pon tak berapa nak faham macam mana belajar dia kahkahkah

aku ada mohon USM jugak . sebenarnya cita-cita tinggi sangat nak masuk USM tak tahu kenapa . tapi takda rezeki . Allah knows better orang kata . aku bersyukur sangat sebenarnya . Alhamdulillah ibu ayah pon suka .

entry 2 Ramadhan . kbye .


No comments:

Post a Comment